Jistě si asi říkáte, že se autor článku zbláznil, nebo je na drogách. Mohu s klidným svědomím dosvědčit sám sobě, že ani jedno ani druhé. Uvidíte, že se to vysvětlí.
Takže pojem výše uvedený normální uživatel internetu nezná a ani netuší, jak moc je důležitý. Totéž jako tvrdí, že nezná Linux a nechce jej ani vidět a při tom jej denně používá, aniž o tom ví. Vždy když použije internet. Ale Linux jindy, nyní to není naše téma. Zpět k SEO. Když totiž zadáte cokoli do vyhledávače, například zmrzlina, tak on začne hledat tento výraz ve všech webech a ty které najde ukládá do pomyslné fronty, kterou pak na vás „vyplivne“ a vy vidíte výsledek. Spoustu webů odshora dolů. To je jediný rozdíl mezi lidmi a webem, mezi horizontálním a vertikálním řazením. A nyní otázka, jste rádi ve frontě první nebo na konci? Tam vzadu asi ne, že jo, protože by se na vás ani nemuselo dostat. Tak je na tom i web. Jeho majitel jej chce mít pochopitelně hned na začátku, nejlépe jako první. Což je pochopitelné, protože uživatel klikne na první nalezený web a dále již nepokračuje. Tedy v případě, že nalezl vyhovující zboží. Pokud ne klikne na druhý ve frontě, a tak pokračuje, až najde zmrzlinu podle své představy. Málokdy dojde na konec fronty.
Takže weby v této frontě, které jsou vpředu prodávají, ty vzadu tam jsou většinou jen na okrasu a svému majiteli mnoho užitku nepřinesou. A je to právě SEO, které tyto weby řadí podle přísně určených pravidel do této pomyslné fronty.
Tyto pravidla musí odborník na SEO velmi dobře znát a tím také vlastně umí s tímto nástrojem, lépe a přesněji řečeno, sadou různých nástrojů, pracovat. Musí sledovat situaci a upravovat požadavky dle aktuální situace. Protože SEO pracuje neustále, bez přestávky, bez oddychu, prostě nonstop.
Nuž, to je tedy vše o této sadě nástrojů, a pokud jste jejich princip práce pochopili, splnil článeček svůj účel naprosto dokonale. Víc si není co přát.